i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

merawat hati =)

episode duka ku gantikan dgn rasa gembira wlaupown pura2 tapi ku puas..itu saje cre tuk aku lpekan seketika sedih yg bertandang di hati..berbekalkan semngat yg hampir luntur ku kuatkan juga semangat tuk kua teman LIA p beli barang b4 die terbang ke PD..hish,apsal ayat aku makin skema nih..haha..layan kan ajo makcik ekau yg sowang ni yooo=p

nilah yg dgn sengaja mnjemput aku awal dr waktu yg sepatutnya..hah,hamek kau kelam kabut mcm nak terberak jwbnye!!jnji 1.30, 1.15 da terpacul dpan umah aku..gasak ko la LIA tunggu aku siap bgai..haha..destinasi utama JJ somban 2 yo..kato eyh nak beli kasut ladies..opss,sowy LIA terBTAU plak smua org..haha..jln punye jln punye jln dari 1 kedai kasut ke 1 kedai kasut ade plak yg berkenan tapi xde saiz laz jmpe jugak yg berkenan di hati..aku pown x la terkecuali an an nak gak window shopping..jmpe 1 1 beg nih!!CANTEK wa ckp lu derr tapi mlng nasib wa wet x ckup la derrrr..ah,wa x kire wa nak gak grab smthing bwu puas hati,aleh2 den boli jugak riben..yg berkenan di ati xdo plak stok bwu nak grab yg display pergh sgt rugi di ctu sbb da calar ckir..huuu,terpakse grab yg 3rd choice..cantekk jugak!!


hah,cantek x riben mak, nyah oii??ANGGUN, BERGAYA, KEUNGGULAN gtuh..hahaa..xpe,jnji ati den pueh!!x kiro den nak gak grab itu beg!!tunggu ye syg t aku p dpatkan ko tau beg tau!!ko tunggu aku,jgn smpai jatuh p tgn org len!!aku sebat ko nnti..duk kat kedai tuh diam2..*sje xnak mntion kdai ape t smua g serbu*hahahaa..

anak shamsul nih smpat cugak grab tudung SYRIA..tah pe kne sjak lately terMINAT lak ngn tdung jenis tuhh..cam shatek jerk atas pale aku an an..so,try jerk la..uweeee..sgt puas ati even kua jap jerk ngn LIA sbb die nak bkejar p PD..balik trus berkejar ke kodai CIK YAH..omak den monunggu kek ctuh nak di ukur eyh bdan den wek baju rayo la katokan..tema purple ERA la plih spo laei..haish..ceb bek kain tuh cantekk!!x saba nak tunggu siap nak pkai pagi raya..heee..

sekian berita dari ANAK SHAMSUL..

nota kaki-silent reader u r most welcume=)

No comments:

Post a Comment