i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

perihal mak bidan!

humang ai..sape lak mak bidan yg di gembar gemburkan nih??adakah aku c anak SHAMSUL mahupown siapa??meyh mari kita siasat sapekah mak bidan ini??

haih..apekah ini yerk??

MAMA BLACKY here=p


tomeinyeee c ZORO=p

blacky wit her new baby=)

hah?ape?asal tajuk perihal mak bidan tapi x nmpak pown mak bidannye?ngahaha..meyh akak nak cter ye adik2..cmnih ctnye!
pada suatu hari,adalah hamba Allah nih tbe2 kol KAK YANA(roomate aku)..suaranya sgt la cemas..pastuh kak yana terus ckp ape nak beranak?so aku aspect kawan die ke sedara mara die ke yg nak branak..ok xpe la aku abaikan sje..pastuh lepas da ttup fone kak yana trus ckp BLACKY nak beranak pastuh aku tnye la spe yg kol?upenye mak c blacky nih yg kol c CIKA!!kah3..bole gelabah lak die kucing die nak branak!!ade ke p kurung blacky kat blakang umah..biakan blacky keseoranga!tarak patut woo cian die la weyh..last2 kak yana ckp kter on call nih cepat2 mak bidan..hah ape lagi ngn x semene2 aku jd mak bidan x bertauliah!!kah3..

time aku dtg tuh aku keadaan agak tegang sbb dorang biakan blacky yg x bersalah kat blakang mah dorang!!sgt kejam weyh!!ngahhaa..aku pown pujuklah c blacky suh masuk lam kotak..blacky tamau..pastu aku biakan die nak p mne..aleyh2 die nak p kat lam bilik CIKA..xpe ikut jerk mne die nak p..pastuh die ngiaw2 kat aku..aku pown duk la amek die urut perut die..die nak neran ssh..sbb xd pengalaman maklomlan fez child gtuh..heee..aku pown urut2 la die..kak tisha pown tolong urut..ktrang urut pelan2 pastuh ckp push blacky push..haha..tah blacky paham tah tidak an an..lwak tol la..pastuh blacky teran nmpak la ekor anak ye..aku suh blacky teran lagi..x henti2 suh blacky push..haha..

hampir sejam pastuh blacky pown beranak..fez anak die kua kaler brown cmtuh..mmg xde kne mngena ngn bulu blacky weyh..blacky kat itam menawan tetibe sesat lak ank die kaler brown..konpem bapak die kaler brown..hahha..comey sgt anak die weyh..geram jerk aku tgk..pastuh lebih kuang 15 mnit pastuh c blacky lahirkan ank yg ke2..kaler tompok itam putih..haha..yg nih ade gak la kaler itamnye dr pd yg fez td..heee..comel sgt2..=p

afta da settle smua aku pown cabutla sbb lapa weyh..kirim kat kak tisha bli nasik lemak..aku ingat blacky da oke sbb tunggu jugak die nak teran2 ag tpi tade so aku aspect anak die 2 ekor jerk lah..pas aku da balek smua kul 10.30 cmtuh kak yana kol ckp blacky ngerang saket mcm nak branak ag..so aku pown turun la..tgk cmne keadaan blacky..upenye uri die tersangkut kat bontot..x lepas nak kua..sbb nmpak la cam ade bnde kua dr bontot die..yg tuan die c cika ade ke patut x branih nak tarik bnde tuh..aku apelagi cpai la tuala tarik bnde tuh kua..mmg uri die tersangkut kat bontot..aku mmg da agak da msti uri die sbb mse fez die kuakan tuh uri die kua pastuh yg second uri die x kua kua..apeda penakut memasing tgk blacky nak branak..haha..

ade video blacky branak tapi malas plak nak upload t la ble2 aku rajin aku upload la eyh..heee..



-sape2 kucing die nak terberanak leyh la call aku keyh..anytime anywhere..ngahhaa..gile kau!!xmoh aku jadik bidan kucing!!x pepasal elok2 kucing tuh selamat nak beranak aleh2 mati sbb aku!!aku xde sijil kelayakan nak jadik mak bidan la weyh!!mak bidan x bertauliah.kah3

No comments:

Post a Comment