i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

janji terpatri

tajuk,xnak kalah kau!poyo gila..haha..nih,spt yg aku jnjikan aku nak kongsikan kat u all *echeh* pic home made pizza r tuh.konpem punye korang terliur meleleh2 tgk picca nih nanti..cpe nak sile order.t serbu umah aku yerk..btau awal2 if aku dlm mood rajin aku wutkan if x kim salam la!haha..



ye anak2 ini adalah ingredientnye yerk!


nih dalam oven nih bakar 10 minit yo!


yummylicious pergh sodap x tokato!


amacam abg dominos!tergugat x??kah3


burrpp..alhamdulillah..slamat masuk powut den!

den bagi cikit yo dulu picca eyh..maleyh den nak upload bebanyak..x koso den do..kah3.

pic doh aku lpe plak nak upload.mmg sdap la resepi nih.aku curik kat kedai kek.haha.upenye senang jerk nak wut doh die.mmg ade bajar kat unitar tpi tau jerk la pangai aku nih.PELUPA.x dapek den nak nolong tudo.hahha..


nak salin copek rosopi dio!

  • tepung (kalau boleh yg high protien punye klo xde tepung gandum pown boleyh)-500gm
  • garam - 1 sudu besar
  • gula - 2 sudu besar
  • yeast - 1 paket (guna mauripan) x salah cmtuh la ejanye.hee
  • air masak ikut suka (haha) pndai2 la korang sukat yerk.

pastuh nih plak toping die.

  • bg base die aku guna resepi rahsia.mne leyh gtau t bankrup la aku.nak tau gak mcj jerk aku k..(gile dekut ko)haha.
  • suka hati korang nak letak ape tapi aku prefer yg biasa punye mesti ade cendawan butang, bawang holland, ayam, daging,cheese.konpem terangkat la weyh.
  • pastuh tabur kan italian spice.sedap weyhhh!

sebenarnye byk lagi bahan yg leyh kter guna.ikut slera memasing la.yg nak pedas,masam manis segala mcmlah.korang try wut sndri kalah abg pizza dominos pizza hut weyh (perlu ke mention ABG) hahhaa..

any question add tanye jerk trough FB oke!dadayada=))

No comments:

Post a Comment