i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klinik veterinar KJ mali.

yeahh!dapat gak g klinik hewan ari nih..puas ati smua org!haha..ikut an mmg xnak balek lah an tapi apekan daya, doktor tuh konpem akan halau. ingat nih klinik bapak kau!kah3..mmg geram gila la ngk kucing2 kat cne.terpegun terpesona aku.mmg ikutkan nak curik jerk smua..dpt bwak tido lena gila weyh..x bangun2.(eyh,bangun2..)heeeee.korang lyn la picca nih konpem weyh korang jeles tgk kemesraan kucing2 tuh nan aku..haha..



gile berat kau!8.2 KG!


KAK YATI..


apokono eyh MINAH!!haha..KAK TISHA takut nan kucing uhh.


boleyh x aku nak angkut ko bawak tdo hah SAMMY!


KAK NURUL x larat nak angkat kau la SAMMY.gomok sgt!haha


hye!im a BIG MOMMA!


arghh!no MAMARAZI please!


gile cantek kucing HUTAN nih kut!!

comeyl an an..lpe la nme ye ape!heee

frust kut kak yati sbb kucing yg die nak adorb tuh da tado!xpelah xde rezeki mybe next time doktur kate if ade t die bg..heee..mmg pueh hati gilo dpt g cn..masuk nih da 3 kali aku g.fez mase anta che tam n che teh.second aku g nan GOMOK aku amek ubat c che teh n nih yg 3rd..mmg geram gle aku ngk kucing2 nih..comeyl nye..nak jerk bwak smua masuk tdo!heeeee...act,pg cn pown nak anta c che tam n c che teh!skali kau hamek RM90 hinggit aku kne!terbang wet aku..ceb bek tong2..haha..xpelah berkorban ckit demi che tam n che teh kesayangan..hope dorang sembuh cepat noo!=))

No comments:

Post a Comment