i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ternet lembap mcm ciput!

apesal tah ari nih ternet wut spoil mood aku ajerk!!bajet r nih free ngatkan leyh la update blog bgai..byk nih story nak cerita kat u all..haila..cmne nih??x besh la entry tanpa picca..cam kosong ajerk kan..xpelah aku story cugak ape yg terlintas oke!

im a gurl who love my body!!yeah,saya syg body sye..sgt2 syg..ok kau tpoo shaz..tiap2 hari kau bebel apsal la badan ko x slim mcm AMBER CHIA, rambut ko x cantek mcm HANIS ZULAIKHA, body ko x mantap mcm JUE AZIZ, perut ko x kempis cam *sila bg nme model2 terkenal bagai* 2 yg ko kte ko syg body kau mcm nak mam!tsk TT..eyh apsal kau emo nih?oke diam bendera jepun naik!

bile bdan aku leyh jadi cantek cam dorang??aku tau boleyh tapi ya ampun malas tahap gaban.itu yg badan gemok gedempol tuh..cbe gak try diet tapi mesti kalah punye!makanan itu menggoda sanubari ku!alahai nape la kau sedap makanan oi!!kdang2 tringin cugak aku nak manjekan perut dgn makan makanan yg mewah2!hamboi byk duit ko!sebab xde wet la aku hanye mmpu berangan!*sila anak org kaya isi borang permohonan!*ala,tayah anak org kaye toke ayam pown jadi kan syg kan kan..teheee=))

xpe,aku azam nak pose nih kan kan so akn aku cbe kawal nafsu mkan ku!menang ke kalah blakang cter asalkan misi berjaya.da cbe kurangkan DOMINOS tapi ya ampun reti pulak kau buat home made pizza alamatnye kim salam la diet ko!!ahaha..tape2 try shaz try shaz..laksanakan mimpi kau yg nak bdan stock model!

bak sini body ko kter tuka!

pergh..

superb cantek rambut ko!


-picca aku??ahh segan la if nak bandingkan nan dorang!!aku kan super cantek!!*poyo*


eyh2,tapi kan aku percaya tau setiap apa yg kua dr mulut kita nih doa..ble kter sentiasa puji kecantikan org insyaALLAH..kecantikan pada diri kita akn lebih terserlah 1 hari nnti..amin~

No comments:

Post a Comment