i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

gemok itu bahagia !

ari nih buka pose ngn family blah ma aku ! agk besh sbb dpt kumpul rmai2.. tapi x cukup korum la.. agk rmai gak yg xde tapi ttp happening oke ..riuh rendah umah di buatnye.. dgn sore mak buyung yg kelam kelibut uruskan smua.. x padan ngn mengandung.. heh !=p
seronok ade family yg sgt BESAR !

mase smpai aku tarik nafas lega mnx2 xde spe yg tegur psal badan aku ! klo ade rse nak lari ikut ayah p JOHOR la weyh ! gila kau agk malu kut ! tapi face jerk la ! nak wut cne spe suh x jge badan ! hah hamek kau padan muka ! hahaha..
skali hamek kau pak lang smpai terus die ckp 'Eleen, npe badan makin naik?' ..
aku da cam hah?? pak lang npe mention soklan tuh ???
kan induk pown da tanye ! adeyh ape nak jawab nih ??
aku cam heehhe hahahha huhuhuh jerk la jawabnye !

bukan xnak kurus, nak tapi MALAS !
nak bdan cantek cam model tapi da structur badan macam nih..
terima jerk la..
cantek ape comel ape *bagi sedap hati cikit*
xpelah nanti eleen kurus eleen tunjuk kat smua heh !
*tah bila tah ko nak kurus aku pown xtau*
hahahhaa=p

elexlah,eleen masih x bleh kawal nafsu makan .
eleen x pndai kate XNAK pade mknan .
eleen x pandai nak TOLAK rezeki .
eleen x pandai kate TIDAK pade kesedapan makanan itu .
harap paham smua ye=p


p/s-time bulan pose smua org dapat kuruskan badan.. aku??naikkan badan la jawabnye .. pergh tergugat den ngn kelazatan makanan itu .. ouh MCD sile la luput dr ingatanku.. ayammu buat ku hanyut dan hayal..sluurrppp yummmyyy=p



No comments:

Post a Comment