i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

mengarut itu aku !

heh,rse spt mau mengarut . kebuhsanan la weyh . tulah spe suh x nak tdo . kan da buhsan . ntahlah . ape yg aku nak ngarut pown xtau . wah, tapi kemain lagi ini jari .menari hebat d papad keyboard . suh berenti di buat dono ajerk . heh, tampar lelaju kang !

ini ade story . xtau la rse ape lepas da jadi . fobia? takut? seram? happy? apekah? smlam aku accident. wut pez timenye accident break emergency. Ya ALLAH, menggigil trun kete. rse cam nak tercabut jantung. fez dlm mind, kete aku! rosakkah? calarkah? kemek kah? adeyh martii nak jawab ngn ayah! but then, trun kete trus sound UNCLE INDIA KELING MNE TAH "uncle asal u break emergency tbe2?" ko tau ape uncle tuh jawab? "jarak la ckit kete tuh?" WTF!
trus aku tgk kete depan aku, eyh xderk paper pon.. alhamdulillah.. aku ingat uncle tuh settle la cre baek even kete aku n kete die xde paper tapi ya ampun, die trus men blah jerk pas dpt tau kete blakang ade lentung aku ! uncle kete blakang da cam nak mngamuk p sound kete depan. tup2 die trus blah wa ckp lu . WADEHEL brother! aku rse cam nak shoot pkai snapang paintball
x marti tapi kesan eyh saket eyh makan dalam wa ckp lu derr! hangin gila aku. da 1 hal aku nak mnjawab ngn uncle blakang tuh.. ceb bek die x salahkan aku. trus die suh aku cpat2 salin no.plate kete dpan uhh..

aku terlupa jap yg uncle tuh langgar blakang kete aku ! aduh, msti truk blakang kete aku. kuat gak uncle tuh langgar. da la aku bawak adik aku. ceb bek adik aku xderk pape. heh, cuak weyh. p blakang alhamdulillah, kete aku xde paper. kemek ckit jerk. skali hamek kau ! kete uncle tuh truk ya rabbi. aku cam aduh jgnlah die mnx ganti rugi ! parah aku nak mnjawab ngn ayah aku even tuh bkan salah aku . skali uncle tuh kate, xpelah its not ur fault . amin ya robbalalamin. syukran syukran . Uncle tuh ckp t die nak p report polis die kol aku but then die call aku time buka die ckp die mau settle baik..xyah p report bagai..ayah aku kate ade la tuh mybe die xde lesen ke ape ke..xkan la die takut nak p wut report xkan xnak claim insurans padehal kete die teruk kut..aku plak yg naek cuak..heee..

so,moral die jgn la leka weyh bwak kete..kdang2 kter da berhati2 tapi pemandu len plak yg leka t x psal2 kter plak yg kne tempiasnye..adat la tuh..klo nak accident tuh accident jugak..nak wut cne an da takdir..ade hikmah di sebalik setiap kejadian itu..so lepas nih aku kne lah berhati2..n 2 readers gak,jgn la contohi care pemanduan ku yg agk extreme..ngeh3..

p/s-entry nih aku nak post ari ahad pas sahur ari tuh..da elok2 type da skali ma aku dtg plak suh cabut uban eyh..duk leka2 borak terlupa nak pos..heee...leyh plak jd sesi luah prasaan kat ma aku..hish,malu ohhh..*blushing* suda..mekasih ma cuz paham anakmu yg 1 nih..da la degil nauzubillah..suka saketkan ati..panas baran..ampun kan eleen ma..wuuuu=(



No comments:

Post a Comment