i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

blueberry cheese tart

salam silent readers ! suda baik dr itu mood yg tidak menentu..heh ! mau kongsi la ape yg mak buat ari nih nyah oii.. demam2 pown ngidam duk teringat nak mkn itu BLUERRY CHEESE TART la.. so td lam bilik ayak duk termenung2 terpikir ape la nak buat ari nih skali idea mariii noo.. dari ari tuh hajat x tercapai nak buat BLEUBERRY CHEESE TART nia hah.. so td klam kabut bli brang smua ngn ujan bgai ngn nmpak org jatuh moto smua fuhh slamat gak smpai umah.. smpai umah pown da kul 6.15 so apa lagi duk kalut2 p smayang smua tlg ma masak plak.. ma plak duk bsing2 suh masak spaghetti fuhh ikutkan aje.. masak tapi ya ampun x SODAP ! hahaa.. express punye maleyh nak masak betol2 men campak2 jerk so hasilnye slamat lam pewut gak ! hahaha..


tudiyaaaa ! fresh dr oven nooo ! paneh laei tuh ! sedap ! pez time nih mak buat nyahh oi ceb bek jadi.. tapi tulah da kate pown pez time so ade la yg x brape nak jadi nye tuh.. dohh die ternipis dan terkeras.. hahhaa.. tapi overall family kate SEDAP KAKAK ! A+ bak kate adik aku yg kecik tuhh.. hehe..


nilah c kecik tuh.. panas2 bwu kua over x nyempat2 nak mkn.. suh tlg xnak malas katenye.. lantak ko la dik.. ape yg kakak buat smua nye slamat masuk pewut ko.. n slalunye stiap kali kakak masak ko la org fez yg rse dlu.. xde org laen deerrrr.. klo sedap abeh 1 kg die teriak ! klau x sedap die p bisik2 kat ma ngn ayah aku ! pndai ko heh c kecik !!!! hahhaa=p


masak nih sbannye best tau.. kter dpt luahkan kasih syg kita kat stiap masakan yg kite msak.. tak kire la apa skali pown yg kita msak jnji ikhlas n niat kita masak nih penuh dgn kasih syg, masak lam keadaan happy KONPEM mak kate nyahhh SODAP masakan korang t.. aku da try masak2 mcm2.. mood masak pown mcm2.. ble aku happy aku tenang aku ikhlas masakan tuh msti sedap even aku masak telor ngn sardin jerk.. tapi kalau aku masak lam keadaan tertekan, tension konpem masakan aku hancus even goreng telor jerk pon..adeyh tulah bahananya perasaan kita stiap kali kte nak masak.. yg paling penting skali ingat kter nak bagi org mkan so kne ikhlas..nawaitu kne betul..insyaALLAH masakan kite pasti habis even org x puji pown kter leyh tau kesedapan die dgn tgk cre org tuh mkan..=))




so, pade sape yg x reti masak tuh sgt la rugi yerk ! sbb masak tuh best !
mle2 aku pown x minat masak gak tapi skali da try masak pastu tgk respond org fuhhh berkobar2 omak kato nyahh oii .. nak masak mcm2 ag n bg org makan.. BESAR PAHALA tau ! insyaALLAH..amin~


RAMADHAN jgn tinggalkan aku ye !
SYAWAL aku suka kau hadir !

No comments:

Post a Comment