i love u more =)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

im lost


kosong sempit tiada ruang tuk ku terus bernafas.. sepi menemani setiap detik yg ku lalui.. masih terngiang kata2 itu.. dr pagi ku menanti ku cuba tapi hampa.. hanya kebisuan hanya penyesalan.. kejamkah aku atau jahilkah aku.. apa lgi yg harus ko kotakan ku katakan sedangkan tiada siapa yg mendengar.. tiada siape yg pedulik.. saketku peritku ku tanggung dgn penuh berharap.. moga esok lebih baik dari hari ini.. akn ku terus menanti biarlah suara itu yg bangkitkan aku dr sengsara.. menanggung rindu itu sgt perit.. menangung kesalahn itu sgt pedih.. ampunkan la aku jika itu silap ku jgn biarkan aku terus begini kelak aku bisu seribu bahasa.. berilah aku peluang perbaiki kesilapan itu.. berilah aku kesempatan itu sebelum ku menutup mata.. tiada apa yg ku harap hanya kau hadir ceriakan hidupku kembali..

aku xkan cari kamu lagi.. bukan berhenti berharap bukan berputus asa bukan ku letih tapi ku nak beri kamu ruang itu.. agar kamu dpt terima aku kembali seperti sedia kala.. carilah aku jika sudah bersedia.. tinggalkan aku jika itu bahgia kamu.. ku tetap menunggu kamu seperti selalu.. hadirlah kamu bawalah sinar itu.. sakitku x tertanggung.. x terdaya diri ini.. hanya kamu yg ku harapkan..

No comments:

Post a Comment